2/28/2009

Friday

Som jag skrev igår var Teach på besök och jobbade på material på sitt kommande släpp "First Lesson". Vi gjorde tre feta låtar som kryllar av harmonier och självförtroende.
Gå in på www.myspace.com/teach08 för att lyssna på tracks! Kolla även på YouTube klippet när Teach var med Nas på scen under Sverigebesöket på "Rock the bells"!

Framåt kvällen kom Det Naturliga Tillståndet och strax efter det Rayden, Yasin och den grymma sångtalangen Patrick. Detta besök resulterade i en session som fick temat "sommar och sol", så vitt jag vet spelade alla in en vers men jag vart sjukt trött så jag drog lite tidigare.. Tråkigt nog blev jag på väg hem stoppad av aina som kände sig tvungna att trakassera mig eftersom jag är svartskalle i hiphopkläder, men det är som vanligt i norra b..

Det är vad det är!